Lautapelipiste

LaaksoConista löytyy lautapelipiste, josta löytyy laaja valikoima erilaisia lauta- ja korttipelejä. Niitä saa lainata ja pelata vapaasti tapahtuma-alueella. Pelejä ei saa viedä tapahtuma-alueen ulkopuolelle.

Lautapelipisteeltä löytyy myös kylttejä, joilla voi hakea peliseuraa. Lainatessasi pelin voit napata samalla kyltin sen mukaan, millaista peliseuraa etsit. Haluatko mukaan esimerkiksi pelaajia, jotka osaavat jo pelin säännöt vai pelaajia, joiden kanssa voisi opetella uuden pelin?

Kukin pelaaja/peliryhmä palauttaa pelaamansa pelit ja "Peliseuran haku" -kyltit takaisin lautapelipisteelle. Tarkista ennen pelin palautusta, että kaikki pelin osat on pakattu mukaan eikä esimerkiksi mitään ole tipahtanut lattialle.

Pelit ovat vapaaehtoisten omistamia joten käsittelethän niitä hellästi ja kunnioittavasti.

Pelivalikoimaan voi tutustua ennakkoon klikkaamalla alta löytyvää painiketta.